DORITI SA COMANDATI PRIN SEAP / SICAP ?

TOATE PRODUSELE DE PE SITE -UL STARTOOLS.RO POT FI ACHIZITIONATE SI PRIN SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZITII PUBLICE (SEAP/SICAP) SI FONDURI EUROPENE

Pasii care trebuie urmati pentru a comanda prin SEAP sunt urmatorii:

  1. Alegeti produsele pe care doriti sa le comandati prin SEAP, notand codurile si denumirile aferente produselor dorite.
  2. Trimiteti un e-mail la adresa office@startools.ro cu urmatoarele informatii:
  3. Colegii nostri vor prelua comanda si va vor contacta pentru confirmare.
  4. Vom publica produsele in catalogul SEAP/SICAP, sub forma de pachet sau individual, conform specificatiilor cererii dumneavoastra.
  5. Dupa initierea si acceptarea cumpararii directe in sistemul electronic de achizitii publice, vom expedia produsele prin curier la adresa de livrare mentionata de dumneavoastra.

Pentru intrebari sau clarificari, va stam la dispozitie la numarul de telefon  sau 0765 501 580 adresa de e-mail office@startools.ro

Va multumim!

DESPRE SEAP / SICAP

Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), cunoscut si sub denumirea de SICAP (Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice), este platforma online prin care institutiile statului din Romania sunt obligate sa deruleze procedurile de achizitie publica.
Aceasta cuprinde licitatii publice, cereri de oferte, negociere fara publicare prealabila, dialog competitiv, etc.

STARTOOLS iti faciliteaza accesul la aceasta platforma, oferindu-ti suport pentru a plasa comenzi sau a participa la licitatii prin SEAP. impreuna cu STARTOOLS , vei putea face mai usor procesul de achizitie publica, beneficiind de asistenta pentru alegerea produselor potrivite pentru licitatie, pregatirea documentatiei necesare si depunerea ofertei. Astfel, te asiguram ca procesul de achizitie publica va fi mai simplu si mai accesibil.